За връщане на стока, следвайте тези стъпки:

  1. Данни за поръчката: Първо въведете номер на поръчката и имейл адреса, с който е създадена.
  2. Избор на продукт за връщане: Изберете продукта, който искате да върнете.
  3. Избор на причина за връщане: Изберете причина за връщане от падащото меню.
  4. Избор на начин за връщане: Изберете как искате да върнете продукта – дали с лично предаване в най-удобния за Вас магазин или чрез куриерска услуга.
  5. Попълване на данни: Ако поръчката е заплатена с наложен платеж, въведете номер на сметката (IBAN), по която ще бъде възстановена сумата. При предварително платена поръчка, сумата ще бъде възстановена по картата, с която сте я заплатили.
  6. Създаване на заявка: След натискането на бутона за потвърждение, системата автоматично ще генерира регистрационен номер на връщането (баркод), който ще бъде изпратен и на мейл адресът Ви, заедно с попълнената от Вас информация.